The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

طراحی ماگ ها به گونه ای است که یک وسیله شخصی و غیر رسمی محسوب شده و هر فرد تمایل دارد ماگ مخصوص به خودش را داشته باشد.

کادو هم خیلی قشنگ بود اگر برای هدیه میخواهید حتما تیک کادو رو بزنید

به دلیل این ویژگی خاص و جالب بعضا به این ماگ ها لیوان جادویی هم می گویند.

راهنمای جامع ماگ حرارتی: ماگ حرارتی، لیوان جادویی یا لیوان سرامیکی که با تغییر دما رنگ آن عوض می شود، یکی از محبوب ترین هدیه ها و لوازم جانبی نوشیدنی در سال های اخیر بوده است.

برای چاپ لیوان حرارتی سفارشی در ارسال طرح مد نظر خود از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید. از بزرگ نمودن عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند پرهیز کنید.

لیوان بسیار باکیفیت بود ،کیفیت چاپ بسیار خوب بود، طراحی عکس و متن فراتر از تصور من بود ، بسته بندی بسیار زیبا ، ارسال سریع

گارانتی: مطمئن شوید که شرکت چاپ گارانتی برای چاپ ارائه می دهد

استفاده از مطالب ، عکس ها و ایده های فروشگاه چاپ و تبلیغات افراتوس شرعا حرام است. کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه افراتوس می باشد.

تکدو در شبکه های اجتماعی از جدیدترین تخفیف‌ها باخبر شوید

ایمالز ، اولین موتور جستجوی کالا ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران است. ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند.

با توجه به اینکه از ماگ ها می توان برای هدیه نیز استفاده نمود، امروزه تنوع چشمگیری در تولید آن ها به چشم می خورد.

برخی از ماگ های سرامیکی با تصویر سازی سه بعدی از حیوانات یا شخصیت های کارتونی و بصورت خلاقانه ای ساخته شده اند که افراد می توانند مطابق با سلیقه و علایق خود طرح موردنظر خود را انتخاب کنند و از نوشیدن در آن لذت ببرند.

برای چک کردن قیمت ماگ حرارتی فقط کافیه روی قیمت ماگ حرارتی کلیک کنین و ماگ‌های جادویی کادینر رو چک کنین.

برای تولید ماگ های جادویی یا حرارتی، یک ماگ سرامیکی را که به مواد لوکودای (جوهر اکسیده) پوشیده شده است را انتخاب می ??????? ????? کنید سپس طرح مورد نظر خود را به وسیله ی دستگاه مخصوص روی لیوان می اندازید و در یخچال های سریع، سرد می کنید، پس از سرد شدن می بینید که ماگ شما کاملا مشکی می باشد اما با ریختن مایعات گرم در لیوان طرحی که انتخاب کردید ظاهر می شود و رنگ مشکی لیوان از بین می رود این عمل به این دلیل صورت می گیرد، جوهر اکسیده که بدنه لیوان را با آن پوشش داده اند به حرارت و گرما فوق حساس است و در برابر گرما از خود واکنش نشان می دهد.

Report this wiki page